دیجی وب | آموزش دیجیتال مارکتینگ | سئو | طراحی وب

دیجی وب | آموزش تخصصی و حرفه ای سئو | بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

دیجی وب | آموزش دیجیتال مارکتینگ | سئو | طراحی وب

دیجی وب | آموزش تخصصی و حرفه ای سئو | بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا | طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

دیجی وب | آموزش دیجیتال مارکتینگ | سئو | طراحی وب

دیجی وب، سایت آژانس خلاقیت دیجیتال وب آموزش و معرفی کتاب ها و دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ ، بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا، آموزش طراحی سایت ایستا و پویا، اصول و استراتژی سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو توسط کارشناس حرفه ای سئو در Digiweb است.

سایت خرما و محصولات خرمایی

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۴۳ ق.ظ

 

خرما شکلاتی و محصولات خرمایی و سایت خرما و فواید خرما

امروز میخواهم شما را با یک سایت خرما آشنا کنم که محصولات خرمایی با کیفیت و درجه یک تولید و صادر می کند. خرما یکی از سالم ترین و ماندگارترین میوه گرمسیری است . درخت خرما با پیشینه هفت هزار ساله قدیمی ترین درختی بوده که همیشه از آن به نیکی یاد شده است.
در دنیا ۴۰۰ نوع خرما وجود دارد, برا اساس اطلاعات موجود خرمای ایران بیش از ۲۰۰ نوع می باشد.خرما از سه قسمت خوراکی، هسته و کلاهک  تشکیل شده است.
خرما از خواص بسیار زیادی برخودار است و از ۷۵% مواد قندی , ۲%پروتئین , ۲/۵%چربی , ۱/۲%مواد معدنی (که خود حاوی مقادیر زیادی آهن , پتاسیم و مقادی نسبتا کمتری فسفر, منگنز و مس )و مقدار کافی ویتامینهای A-B-C  تشکیل شده است.

خرما سرشار از فیبرهای طبیعی و ویتامین ها و موادمعدنی است، فواید زیادی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد. این محصولات ارگانیک و طبیعی حاوی روغن، کلسیم ، سولفور، آهن، پتاسیم ، فسفر، منگنز، مس و منیزیم هستند که همه برای سلامتی بسیار مفیدند. توصیه می شود با مصرف یک خرما در روز برای داشتن یکرژیم غذایی متعادل سلامتی خود را تضمین کنیم .خرما به مقابله با یبوست، اختلالات روده ،افزایش وزن ، مشکلات قلبی ، ضعف جنسی، اسهال و سرطان شکم کمک می کند.

فواید خرما برای سلامتی

خواص زیاد خرما برای سلامتی و فواید استفاده از خرما ، آن را به یکی از بهترین موادغذایی برای رشد عضلانی تبدیل کرده است. افراد به طرق مختلف خرما مصرف می کنند، مثل مخلوط کردن خمیر آن با شیر، ماست یا همراه با نان و کره برای خوشمزه و سالم تر کردن غذاها . این خمیر هم برای بزرگسالان و هم کودکان بسیار مفید است، مخصوصاً در طول دوران ریکاوری از بیماری ها و طول دوره درمان. براساس تحقیقات پزشکی نوین، گفته می شود که خرما برای پیشگیری از سرطان شکم نیز مفید است. همچنین مسلمانان روزه خود را با خرما باز می کنند زیرا به آنها کمک می کند بعد از ساعت ها روزه داری ، پرخوری نکنند. وقتی بدن موادمغذی خرما را جذب می کند، احساس سیری آرام می شود. خرما پادشاه شیرینی ها نامیده می شود و یک ماده غذایی عالی است که به راحتی رژیم غذایی شما را متعادل می کند. خرما ظرف نیم ساعت به بدن خسته شما انرژی ویژه ای می دهد و بهترین غذا برای خانم ها و کودکان است.

انواع محصولات خرمایی

محصولات و فرآورده های خرما بسیار زیاد است که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

جهت خرید آنلاین محصولات خرمایی با کیفیت و پرفروش با برند صادراتی میتوانید به سایت محصولات خرمایی مراجعه کنید و خرید مستقیم از کارخانه تا درب منزل را تجربه کنید همچنین امکان خرید عمده خرما شکلاتی در این سایت با قیمت مناسب فراهم است.

خرما شکلاتی جایگزینی مناسب بجای شکلات های مضرر صنعتی

به گفته متخصصان تغزیه نوع قند مورد نیاز بدن گلوکز است که می‌تواند از منابع مختلفی تامین شود. در مقاله ای با عنوان خرما شکلاتی بهترین جایگزین شیرنی قند و شکر بیان شده است که
این منابع می‌تواند منابع سالمی مانند برنج، ماکارونی، نان و سیب زمینی یا منابع زیان آوری مانند شکلات، شیرینی و قند و شکر باشد. هر چه فرم قند در منابع قند ساده‌تر باشد، احتمال اینکه فرد دچار مرحله پره‌دیابت شود بسیار است و علامت ورود فرد به این مرحله این است که فرد با مصرف ماده شیرین مانند شکلات و شیرینی دچار حالت تکرر ادرار می‌شود.
به گفته متخصصان تغذیه، خرما و فرآورده های خرما، مانند خرما شکلاتی یک قند طبیعی است و میتواند جایگزینی مناسب به جای قند و شکر باشد و برای افراد دیابتی نیز بسیار مفید است.

 

منبع : سایت خرما شکلاتی تنگسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی